A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 06.11.2010, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodanie linków

DOSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KWARANTANNY NA GARAŻ SAMOCHODOWY DWUSTANOWISKOWY Z PODJAZDEM I MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ POMIESZCZEŃ PIWNIC NA MAGAZYN ŚRODKÓW I SPRZĘTU ZABEZPIECZENIA PRZECIWEPIZOOTYCZNEGO

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

 

Numer ogłoszenia: 359800 - 2010;

 

data zamieszczenia: 05.11.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ząbkowicach Śląskich , Ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 81 57 635, faks 74 81 51 505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piw-zabkowice.j.com.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KWARANTANNY NA GARAŻ SAMOCHODOWY DWUSTANOWISKOWY Z PODJAZDEM I MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ POMIESZCZEŃ PIWNIC NA MAGAZYN ŚRODKÓW I SPRZĘTU ZABEZPIECZENIA PRZECIWEPIZOOTYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace - obejmują: - Dostosowanie części budynku byłej kwarantanny na garaż samochodowy dwustanowiskowy z podjazdem i miejscami parkingowymi: roboty rozbiórkowe, podkłady i posadzki, roboty murowe, stolarka i ślusarka, roboty tynkarskie, roboty malarskie, podjazd do garażu oraz odwodnienie placu z separatorem substancji ropopochodnych. - Dostosowanie pomieszczeń piwnic na magazyn środków i sprzętu zabezpieczenia, posadzki, stolarka, roboty malarskie oraz roboty odgrzybieniowe murów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane polegajace na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tzn: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi n/w specjalności uzyskanych przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo budowlane tzn: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie 2. Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, 3. nie przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie, 4. wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robot, We wszystkich przypadkach określonych w punktach od 1 do 4, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany kierownika budowy na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1. choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, 2. nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, 3. jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), Dopuszcza się dokonanie zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Dopuszcza się dokonanie zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robot określonych w umowie, w terminie 7 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Dopuszcza się dokonanie zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Dopuszcza się dokonanie zmiany w zakresie zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, gdy zmiana taka jest korzystna dla interesu publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piw-zabkowice.j.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Daleka 19 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Daleka 19 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania :

1) Przedmiar robót

2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

3) Specyfikacje techniczne - PIW Ząbkowice - garaż

Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 06.11.2010
Dokument oglądany razy: 662
Podlega Ustawie