Praca w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Ząbkowicach Śląskich
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ząbkowicach ŚląskichPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ząbkowicach Śląskich
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
główny księgowy
w Zespole do spraw finansowo - księgowych i administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Ząbkowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie projektów planów finansowych na podstawie analizy dochodów i wydatków jednostki w celu utworzenia budżetu zapewniającego optymalne wykorzystanie środków finansowych.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych w celu przekazania ich do jednostki nadrzędnej.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu zapewnienia celowego wykonania budżetu państwa.
- Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych do akceptacji przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w celu usprawnienia funkcjonowania jednostki.
- Kierowanie pracą zespołu w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań.
- Zbieranie, analizowanie i przetwarzanie danych dotyczących zapotrzebowania i finansowania środków materiałowych w celu rzetelnego i gospodarnego wydatkowania środków finansowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno - biurowa;
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- wykonywanie zadań pod presją czasu;
- Praca przy komputerze i innych powszechnie stosowanych urządzeniach biurowych;
- lokalizacja stanowiska pracy na pierwszym piętrze;
- brak windy i podjazdu, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe 1) ukończył(a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub 2) ukończył(a) średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
wymagania dodatkowe
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność zarządzania;
- umiejętność obsługi urządzeń IT;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie, dodatkowe kwalifikacje;
Termin składania dokumentów:
- 03-10-2013
Miejsce składania dokumentów:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie
Inne informacje:
- Dane kontaktowe: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ząbkowicach Śląskich, ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymywane lub uzupełnianen po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu, o czym będą powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 74/8157-635
Osoba do kontaktu: Joanna Sieczkowska
Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 27.09.2013
Dokument oglądany razy: 790
Publikacja dnia: 27.09.2013